Vintersemester i Flötningen!!

Här kommer lite bilder på Tindra från påsken i fjällen!!!!



Här är Tindra ute på sjön, hon sitter i sin stol, provåker bob, sitter i pulkan med mig, sover skönt i pulkan och så är hon snygg i sina glasögon!!! Att sova i pulkan det var verkligen skönt det!!!!




En kväll hittade vi vår lilla apunge hängandes i tvättstället i stugan!! Snacka om att vara duktig på att klättra!!!



Här så är vi uppe på fjället. Tindra övervakar matlagningen, hon åt allt hon kom åt när vi var där, å hon gjorde allt för att få uppmärksamhet så att vi skulle förstå att hon bara MÅSTE smaka på allt:) Fast såklart kunde hon ju inte äta allt, men korvbröd var en höjdare:)
På mittenbilden leker hon i pulkan, det var skönt att få ta av sig overallen en stund och kunna röra sig!! Å så på sista bilden Robert och Tindra på Lynxen!!



Bustjejen står vid morfars skoter-länge, länge.... Å så spelar hon lite pajas för att få alla att skratta åt henne:)

Kommentarer
Postat av: Farfar och Gerd

Det var bra kort på Tindra , du Katarina jag ser att Tindra har fått tänder.
Kram på er från oss i Oslo

2006-04-25 @ 08:04:22
Postat av: Sandra

Såna fina semesterbilder! Hon verkar ha provat på det mesta i fjällivet! Och klättra är hon ju bra på, det har inte lillan kommit på här hemma än tack å lov!

kramis

Postat av: Lo i Oxford

Ser ut som att ni har haft en toppen- semester!

2006-04-25 @ 14:27:07
URL: http://lo.blogg.se
Postat av: Nilla

åh vilka fina bilder, förstår att ni har haft en toppenresa!
kram Nilla

2006-04-25 @ 18:00:17
Postat av: JENN

Åh vilka härliga bilder från er härliga (tillsynes) semester!
Avis på att ni fått åka skoter.. har inte jag gjort på 15 år o jag tyckte det var sååå skoj då.
Måste testa det när jag får tillfälle.

Tack för att du delade med dig av en skäna stund uppöver!
Kram Jenny

2006-04-25 @ 22:54:14
URL: http://jakobsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback