Å så kom den, den hemska magsjukan........

Vår helg har ju inte varit speciellt skoj. I fredags kväll så hade vi vänner här på middag och det var skoj, Tindra gillar ju när det händer en massa saker!

På natten vaknade jag av att den elaka magsjukan kommit för att hälsa på mig. Usch!
Så lördagen blev en innedag för mig. Robert och Tindra mådde iallafall bra och kunde ta en pulkatur till Ica!!

Söndag morgon hade elakingen försvunnit och jag kände mig pigg. Så vi bestämde oss för att åka och bada på badhuset. Sagt och gjort vi packade vår väska och begav oss. Väl där så var Tindra inte på sitt strålande humör, så det blev ett kort dopp.

Åkte för att äta lunch och då tyckte Robert att han började känna sig dålig. Så vi begav oss hemåt igen. Väl hemma så bestämde sig elakingen för att hälsa på Robert också. Så han blev sängliggande resten av denna dag.

Trodde att Tindra också var på väg att bli dålig med tanke på hennes dåliga humör, men än så länge så verkar hon vara pigg.

Så rolig har vår helg varit!

Fy för elaka magsjukan..........................

Kommentarer
Postat av: Buscilla

*urk*...blä för kräksjuka. Inge kul alls :-( Hoppas att ni får vara friska nu då.
Vi ses om en månad :-)
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback