LIte bättre!!

Ja så har nu Tindra varit sjuk i över en vecka. Hon har inte haft feber sedan förra helgen, men är fortfarande snorig och lite rosslig i bröstet. Trots detta och att vi bara tagit det lungt hela helgen, så är hon faktiskt varit pigg och glad, hm å full av bus.
Så imorgon skall hon få gå till förskolan och träffa sina kompisar!! Jag tror hon behöver det, hon har bara hittat på en massa bus hela helgen.....:)

Det började i fredags, jag och Robert åt middag sent (Tindra åt före oss) så det blev varsin kebab. Den får man alltid bröd till så Tindra fick smaka lite bröd. Hon får för sig att byta bröd, vi säger nej och ger henne det brödet hon fått från början. Men hon ger sig inte, hon skall byta bröd. Till slut får hon tag på ett och springer iväg allt hon kan när vi säger nej och när hon märker att jag kommer efter henne för att ta ifrån henne brödet så kastar hon iväg det allt hon kan och skrattar högt. Värsta busungen.......

Sen idag så sitter jag och Robert och går igenom endel recept. Tindra vill självklart då ta alla recept ifrån oss, vi säger nej och hon skrattar. Det slutar med att hon tar alla recepten som ligger på bordet och slänger dem på golvet. Hon får plocka upp efter sig, men lika glad är hon för det..... Ännu värre busunge.....:)

Hon verkar vara inne i en period av test och lite trots.....Och ibland är det ärligt talat inte lätt att vara konsekvent och framför allt inte lätt att hålla sig för skratt när man ser buset som lyser i hennes ögon!!!

Men imorgon skall hon iallafall till förskolan och busa massor!!!!! Jag tror hon längtar......

Kommentarer
Postat av: Tommy och Gerd

Kan hon ha det efter mamma ?

2006-11-07 @ 18:06:33
Postat av: Farmor

. . . bara början . . det kommer mer ska ni få se . . :-)

2006-11-10 @ 16:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback