Vad har vi haft för oss då?

Ja eftersom tiden är knapp och det inte blir många inlägg i bloggen nuförtiden så kommer här lite bilder från höjdpunkterna den senaste veckan!

30287-561

Tindra fullkomligt ÄLSKAR att hoppa i vår säng, hon skrattar högt och helst vill hon att vi ska hoppa med henne också!

30287-562

I lördags hade vi besök av Familjen J/B och Familjen Å. Vi åt lunch tillsammans och försökte prata och umgås med varandra en stund mellan alla barns skratt, blöjbyten, gråt och bråk:) Jättetrevligt var det iallafall att träffas igen efter så lång tid!

30287-563

Söndag och jag och Tindra är på väg till bilen för att åka till Kista. Vi hade nämligen fått ett tips av en kompis att gå på bio och se "Alfons Åberg". Så det var alltså biopremiärdax för Tindra.

30287-564

Vi åt en glass i väntan på att filmen skulle börja. Mums tyckte Tindra... ja och mamma!

30287-565

I biosalongen. Tindra satt bredvid mig med popcornen i famnen ända till de släckte ner, då sa hon "Jag blir rädd mamma, sitta i ditt knä" Så hon satt hos mig och pratade och skrattade hela filmen. En riktig höjdare alltså!!!

30287-566

På eftermiddagen bakade vi alla kanelbullar tillsammans. Tindra var en riktig hejjare på att kavla!!

30287-567

Det fina och mumsiga resultatet!!

30287-568

En bulle och mjölk innan man lägger sig är aldrig fel! MUMS!!

Kommentarer
Postat av: Felix

Visst va Alfons bra?! Vi kanske kan gå tillsammans nästa gång? Då kan vi sitta och mumsa popcorn ihop! :-)

Postat av: Tommy och Gerd

Hej det var kul att se nya kort på Tindra. Jag är så glad att ni har denna bloggen, så jag hoppas att ni inte slutar med den. vi ses snart. Kram till er från oss.

2007-11-19 @ 18:15:58
Postat av: Tommy och Gerd

Hej det var kul att se nya kort på Tindra. Jag är så glad att ni har denna bloggen, så jag hoppas att ni inte slutar med den. vi ses snart. Kram till er från oss.

2007-11-19 @ 18:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback