lite av varje....

30287-38

Här får Tindra lite banan efter gröten, å vilken min hon gör!! Hon är inte särskilt förtjust i banan, tror nog att det beror på konsistensen för hon gapar glatt när nästa sked kommer.....


30287-39

Förra helgen var Tindras Farfar Tommy och Gerd på besök. Då var vi på Enskede Värdshus och åt julbord. Tindra var så snäll och glad hela tiden!!!!


30287-40

Varje år gör Robert ett tjusigt pepparkakshus i juletider. I år fick vår lilla prinsessa sitta med och studera pappas "husbyggartalang". Spännande!!


30287-41

Idag skulle jag fylla på frysen med lite nya pureér till Tindra. Jag la Tindra på golvet i köket i hennes babygym som har kanter. När jag sedan tittade ner på henne så hade hon på nåt konstigt sätt snurrat av gymmet och låg på golvet istället. Hon var så nöjd så jag lät henne ligga där och så fortsatte jag med mitt.
Nästa gång jag tittade ner hade hon lyckats snurra ännu mer och låg och sög på benet till vårt avlastningsbord:) Nöjd med sig själv!! Tänk vilken duktig tjej, snart så springer hon väl omkring så man får leta efter henne överallt.........

Kommentarer
Postat av: Buscilla

Så fina bilder. Bananminen är obetalbar. Fast jag tycker att det ser ut som att hon njuuuuuuuuuter.

Låter som att ni hade det riktigt trevligt med julbord och allt.
Kram!

Postat av: Phio

Hmm, tänk så gott ett bordsben kan vara :) Jättesöt tjej du har! Enskede värdshus har jag hört ska vara bra, hoppas ni haded en god middag! Kram!

2005-12-15 @ 19:28:40
Postat av: Lina med Elin

Jamen den där bananminen känner jag igen! Värsta konsistensrysningen här vi dock fått av potatis- och palternackspuré. Mofasa!

Sådana där blanka, kalla stänger måste vara gott i munnen när man inte har så många tänder. När vi är på babysim är Elin som gladast när hon får sitta vid kanten och suga på ledstången. :-)

//Lina (Vittel på aff)

2005-12-16 @ 03:26:58
URL: http://www.beutler.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback