På vift...

Nu så skall vi ut och åka lite så Tindras blogg kanske inte kommer att vara så uppdaterad den närmsta tiden........

I morgon onsdag åker Robert på tjänsteresa till Hudiksvall, så på torsdag tar jag och Tindra tåget till Falun för att hälsa på moster Bea. På fredag kommer Robert dit och på lördag kommer morfar och Åsa till Falun på middag.

På söndagen åker Robert hem till Stockholm igen, medan jag och Tindra stannar i Falun hos moster Bea. Vi kommer att ha fullt upp, träffa kompisar och så kommer mormor på besök en dag också.

På onsdagen bär det av till Mora, där vi bara skall handla och göra oss klara för att åka vidare till fjällen på torsdag morgon. Vi skall åka skoter och mysa i morfars stuga i dagarna tre, sedan Mora igen på lördagen och på söndagen skall vi såklart se på Vasaloppet innan vi beger oss hem till storstan igen!!!!

Så nu vet ni var ni har oss!!!!!

Kram till alla så länge!!!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa & Thea

hej Tindra,

hoppas ni får det jätteskönt i Dalarna, synd att vi inte hinner leka nåt innan min mamma ska gå till det där jobbet igen...Men jag ska säga till min pappa att jag vill träffa dig och de andra bebisarna så att vi får ses snart!!

Kram Thea

Postat av: basilika

Trevlig resa!!!
Kram Basilika

2006-02-22 @ 16:07:12
URL: http://basilika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback