Sjukstuga.....

Tindra var som sagt sjuk fredag och lördag. Söndag blev jag sjuk, feber och någon variant av magsjuka. Var hemma från jobbet på måndagen, sängliggandes hela dagen. De ringde från Tindras förskola och tyckte inte att hon var pigg. Så idag har vi varit hemma båda två, nu återstår det att se hur morgondagen blir.... jobb och förskola eller ytterligare en hemmadag?

30287-57730287-57630287-575

Vi roar oss med att rita.....

30287-578

När det är dax för vila vill Tindra INTE sova inne i sängen "Jag vill sova vagnen mamma" sa hon med sin mest bestämda röst. Så tog hon fram en filt och gick ner i hallen för att klä på sig. Så jag hade inget annat val än att klä på mig och gå ut med henne i vagnen. "Mysigt mamma" sa hon då vi bäddade och hon fick lägga sig i vagnen. Sen sov hon skönt i 1, 5 timmar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad söt hon är!

2007-11-27 @ 16:21:17
Postat av: Mormor

Hej vad fint ni har gjort hemma det var så mycket fina kort på Tindra hon har blivit så stor skall bli roligt att träffas till jul kram .

2007-12-10 @ 11:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback