Tänk vad hon kan!

I går kväll badade Tindra medan jag vek tvätt. Hon satt där i badkaret ganska länge, lekte och sjöng massor. Sen ropade hon "Jag är klar, mamma" precis som hon brukar göra då hon vill komma upp.
När jag kom in i badrummet hade hon tagit en handduk och svept in sig i. Jag sa "Vi måste bara duscha håret först"
"Jag har gjort det mamma", sa hon då och jag upptäckte att hennes hår var alldeles blött. (tilläggas ska att Tindra hatar att tvätta håret).
"Hur gjorde du?", frågade jag. Tindra berättade:
"Jag tog huvudet fram, under kranen och höll såhär på ögonen" och så visade hon mig hur hon gjort!

Tänk vad hon kan Tindra!!! Jag blev sååååå stolt över min älskade lilla prinssessa!!!! Stor har hon blivit och på fredag fyller hon 3 år!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie Frid

Tänk va härliga de små liven är,men ack va tiden går fort. Ella har redan blivit 5 och det känns som om man vill stoppa eller skruva tillbaka tiden.För var dag som går, kan dom bara mer och mer och tiden för när dom kan allt själva känns skrämmande nära. Härlig blogg som gör en glad :) Ha det gott och hälsa kusen/ Jennie

2008-07-29 @ 14:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback