PIPPI!!

Tindra har ju alltid älskat Pippi. Favoriten just nu är "På rymmen med Pippi" som hon gärna tittar på flera gånger om dagen!
I julklapp fick Tindra en pippiperuk som har stått högt i kurs. Sen önskade hon sig när mormor skulle komma på besök en trumpet, för det har Pippi. Mormor var också så snäll och köpte Pippikläder till Tindra som hon så gärna ville ha. Så nu bor Pippi hos oss, med trumpet och allt. Och allt som oftast får jag och Robert agera Tommy och Annika i någon lek:)

30287-630

Annars så rullar livet i familjen på. Robert har varit bortrest så gott som hela februari, det har gått så bra för mig och Tindra hemma, men hon har saknat sin pappa så. "Jag vill ha min pappa", har hon sagt många gånger!
Jag har sagt upp mig och fått en ny tjänst som är mycket närmare hemma. Så nu kommer jag och Tindra att få ännu mera tid tillsammans! HURRA!
Vi längtar just nu efter påsken, då åker vi till Flötningen och skall vara där 9-10 dagar! Det skall bli såååå skönt och "härligt" som Tindra skulle uttrycka det!
Planeringen av sommaren är i full gång och med lite tur så kommer Tindra att få ett lååångt sommarlov. En vecka är redan spikad, då åker vi till Öland med M, E och S. Vi har hyrt ett hus där! Ska bli så skoj!!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Susanna

Åh vilken söt liten pippi!
skönt med mera tid för familjen och närmare till jobbet.
semstern på Öland låter inte helt fel...
kram

Postat av: Tommy och Gerd

Det var fina kort på pippi. Kul att någon får besök.
Kram till er från oss.

2008-03-09 @ 10:19:38
Postat av: Maria

Hej Tindra!
Nu åker jag till Flötningen. Vi ses snart där.
Kramar Maria

2008-03-12 @ 10:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback