HÖST

Ja hösten är verkligen här och det verkar som att vintern också närmar sig. Idag var det superkallt och blåsigt, kom lite små snöflingor också! Det vore härligt!!!

Under allahelgonahelgen var vi i Flötningen. Minusgrader och lite snö, men skönt att komma dit lite. Tindra älskar att vara där och skulle nog gärna stannat mycket längre! Jag frågade henne vad som varit roligast i Flötningen och då svarade hon "Leka med Frida såklart!". Kul att dom gillar varandra så mkt!

Tindra pratar mycket om julen och längtar verkligen efter den. Hon pratar mycket om granen, paket och att få vara ledig. Nu är det ju bara en månad kvar till advent då det är dags för det första myset! Härligt!

Jag har blivit beviljad havandeskapspenning så jag jobbar till den 2 dec och ska sedan vara hemma. Jag längtar verkligen, det är så jobbigt att jobba med smärta hela tiden, så jag hoppas att det kommer kännas bättre då jag är hemma och Tindra kan ju få ett långt och härligt jullov med!!!

Slänger in en härlig sommarbild på världens finast tjej!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback