Övertid...

I morgon är det fredag och jag har då gått 4 dagar över tiden..... Trodde inte bebisen skulle trivas sååå bra att den skulle stanna på övertid i magen, men tydligen är det fantastiskt där inne ;)
Var hos barnmorskan i går och allt såg bra ut trots lite förvirring. Ett tag var hon lite osäker på om det verkligen var huvudet ner och rumpan upp, men efter ett ultraljud så kunde vi vara lugna igen, allt låg som det skulle!!

Så nu går vi bara här och väntar, jag har inga förvärkar eller någon antydan till att något ska vara på gång så jag räknar med flera dagars övertid...... Hoppas jag klarar det bara, har ju fruktansvärt ont i kroppen och sover högst 1-2 tim i sträck, så ork har jag inte mkt av.... Det svåra är att med all smärta kunna ta hand om och underhålla Tindra, så för allas skull hoppas vi att bebisen ändå väljer att komma snart!!!!

Om den nu ändå väljer att stanna i magen så ska jag göra ultraljud på onsdag för att möta mängden fostervatten och se så bebisen får den näring den behöver. På torsdagen ska jag sedan träffa barnmorskan för att diskutera en ev igångsättning. Så som det ser ut nu så blir jag igångsatt senast den 16 feb, å det känns ju skönt att ha ett slut datum iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback