Påsk och tiden går

Usch vad tiden springer iväg! Hugo är redan 7 veckor, fort har det gått fast ändå känns det som att han alltid funnits i vår familj! Det är så härligt att ha en bebis i famljen igen och vi är alla så lyckliga! Tindra är så fin och säger ofta " Jag älskar dig Hugo, jag är så kär i dig" , och Hugo som börjat le mycket ler så fort Tindra pratar med honom!

Hugo känns som en social lite kille, han verkar tycka om att ha folk omkring sig och han gillar att vara nära. Han har börjat jollra en heldel, ler och sprattlar med hela kroppen. Han tycker om att ligga i sitt babygym och titta på sakerna eller på skötbordet och lyssna på speldosan. Han sover bra, äter bra och verkar inte ha så ont i magen mer, skrikperioderna på kvällarna har blivit färre.

Tindra är just nu påskkärring på förskolan och ska äta påsklunch. Hon var så stolt och glad då hon gick iväg i morse.
I morgon åker vi till Mora för att sedan på torsdag åka vidare till Flötningen för det årliga påskfirandet med släkten. Ska bli mysigt och jag hoppas att det kommer att fungera bra med Hugo där!

Lite bilder på dom finaste!





Tindra kör Hugo i min gamla dockvagn!





Mitt hjärta svämmar över när jag ser denna bild!!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Tindra ser ut som ett nyvaket troll ,men jättesöta.

2010-04-07 @ 08:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback