DÅLIGT...

Jag vet jag är urusel på att blogga, men jag hittar ingen tid och inspiration för det just nu. Men jag ska bli bättre jag lovar!!

Tindra blir bara större och större, klokare och klokare, bestämdare och betämdare, finare och finare!! Hon är helt enkelt fantastiskt, även om det emellanåt är väldigt svårt och jobbigt att vara 4 år!

Att Tindra ska bli stora syster är något hon verkar tycka vara helt fantastiskt och hon suger åt sig all kunskap hon kan kring graviditeter och små bebisar! Ska bli så spännande att se hur det blir sen när bebisen väl är här!
Är i v 21 så nedräkningen kan man väl säga har börja. Enligt ultraljudet är bebisen beräknad den 1 feb, känns långt borta, men går säkert snabbare än vad vi förstår!

Här kommer en härlig höstbild på Tindra!


Kommentarer
Postat av: Farfar och Gerd

Hej

Det var kul att få se ett kort av Tindra. Hon har blivit så stor. Vi kommer snart på besök, men du Katarina vi vet inte vilket dato det blir. Det hör vi av oss om.

Kram till er från oss

2009-09-22 @ 18:40:35
Postat av: Susanna

Så härlig höstbild på stora tjejen.

Roligt att läsa att allt går bra med den växande magen och att storasyster går in för det med hull och hår.

kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback