Helgen!

I fredags åkte Robert till mora för att fixa i vårt garage. Så jag och Tindra var hemma själva. När jag hämtade henne på förskolan så gick vi till affären för att köpa en grillad kyckling och lite fredags godis.

Väl hemma igen så gjorde vi en jätte smaskig ceasar sallad, tände ljus och hade det riktigt fredagsmysigt. Tindra fick sen pyjamas och vi satte oss i soffan med lite godis och tittade på Idol. "Nu sjunger pojkarna och flickorna" var Tindras stående kommentar under programmet. Efter det somnade Tindra i sin säng, men sov oroligt och fick sedan komma in och sova med mig. Robert kom hem under natten och ingen var gladare än Tindra då hon vaknade och såg att pappa var hemma.

En lugn lördags förmiddag hemma, med mysig frukost och film. Nalle puh är favoriten just nu. Vi åkte sedan för att äta lunch och uträtta några ärenden innan vi skulle lämna Tindra hos Kia, Mats och Martin.

Vi åkte ut till Starris, stannade en stund för lite fika. Tindra var jätteglad över att träffa Martin, Kia och Mats. Så när jag och Robert skulle åka och vi sa till Tindra att hon skulle stanna och sova över där, så vinkade hon bara glatt och sa "Hej då Mamma, Pappa" . VÅR STORA DUKTIGA TJEJ.

Jag och Robert var bjudna på 30-års fest. En superkul fest med trevliga människor och GOD mat. Vi sov över där och åkte sedan efter lunch för att hämta Tindra.

Allt hade gått väldigt bra och Tindra hade varit såååå duktig. Hon ville inte ens följa med oss hem, hon blev ledsen och ville stanna där. Men då fick Martin följa med hem till oss en stund och ingen blev gladare än Tindra!!!

Så detta var vår helg i ord, inga bilder.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback