Att längta......

Sitter här alldeles ensam en helt vanlig onsdag. När hände det senast? Ja det har inte hänt sedan Tindra kom in i vårt liv, men nu händer det och det känns ensamt......

Tindras förskola är stängd i tre dagar så Tindra och Robert har åkt till Flötningen och kommer inte hem förens på måndag........ Jag ska vara alldeles själv i 5 dagar och oj vad jag kommer att längta efter den allra finaste tjejen som finns!!!! Tänk om jag hade kunnat vara med dem i Flötningen..... Just precis nu vill jag inget hellre..... Men jag måste jobba........... Varför har jag valt ett jobb som tvingar mig att vara ifrån mitt barn??? Jag vill ju inte det.....

Tindra var iallafall spänd av förväntan nu när de åkte. Hon ska ju få åka skoter, bob, träffa Rambo och ha det mysigt med pappa och morfar. Vad mer kan man önska sig när man är liten? Inte mycket!

image622

Dom bästa som finns!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback